それでは和訳演習の模範解答を(爆

Hi there! I happened to know Ayano chan and her (this) web site. Of course i didn't know her at all. I think she is so cute, gorgeous and adorable. She has both sides of Oriental and Western images on her face that i have to fall in love with. I am so happy to know her. Go for the top Ayano! :)
あっ、来ちゃった!僕ちんはこのサイトでたまたまアヤノンのこと知っちゃったよ〜。
もちろん、まったく分からなかったのら〜。僕ちんね、アヤノンは超かわゆくて、素敵で、もう崇拝しちゃうって思ってまぁス!!アヤノンの顔って東洋的でもあり、西洋的
でもあるカンジ〜で、僕ちんその両方に対してハートがズキュンズキュンでもうゾッコンなのさ〜。君のことを知って僕ちん幸せ!トップアイドルを目指してねん☆

いったいこれを書いたのはモヤシ系ヲタかそれとも外タレか・・
ちなみにこの訳は私の独断と偏見によりアレンジされています(暇)